Kontakt

På den här sidan kan du hitta kontaktuppgifter och svar på några av våra vanliga frågor. T.ex. frågor om specialtillverkade möbler eller information om frakt och leverans. Om du inte hittar svar på din fråga på denna sida kan du alltid kontakta oss via e-post, telefon eller kontaktformuläret längst ner.

Info@kabeltromlen.dk | +45 40 10 10 68

Vanliga frågor

Frågor om din beställning

När din beställning är genomförd får du en orderbekräftelse på skärmen direkt, samt samma orderbekräftelse i ditt mail. Det är därför viktigt att du kontrollerar ditt kvitto noga för ev fel och meddela oss så snart som möjligt om det finns ett fel.

Vi strävar efter att leverera alla beställningar inom 2 veckor, och många levereras tidigare. De allra flesta av våra produkter är sådana vi själva tillverkar och det blir därför en del produktionstid på dessa produkter.

Leveranstid: 1-2 veckor.

Frakt:

När vi har producerat klart din möbel får du ett e-postmeddelande från oss om att din beställning är på väg till dig eller klar för avhämtning (för avhämtning i vårt showroom se nedan). Dagen efter får du ett sms från vårt fraktbolag, där de informerar om leveransdatum och ett förväntat 4-timmarsintervall under vilket de ska leverera varan.

Är du inte hemma? Om du inte har möjlighet att vara hemma under den angivna tiden, oroa dig inte. Vårt fraktbolag får i uppdrag att lägga beställningen på lämplig plats om du inte är hemma. Skulle oväntad skada eller stöld inträffa innan du har möjlighet att besiktiga varan kan du helt enkelt kontakta vår kundtjänst via info@kabeltromlen.dk

Vi tar fullt ansvar för att dina möbler når dig i gott skick.

OBS: Om du hämtar din beställning själv i vårt showroom kan du hämta den dagarna efter att du har fått ett e-postmeddelande från oss. Du kommer inte att få ett sms här. Våra öppettider kan ses längst ner på hemsidan.

Om du vill göra ändringar i din beställning måste du kontakta kundtjänst via e-post eller telefon. Om din beställning redan har packats eller skickats är det inte möjligt att ändra den.

Om du behöver returnera en vara kan du helt enkelt kontakta kundtjänst via telefon eller mail. Då hjälper vi till med resten och bokar returen åt dig.

Vi beklagar givetvis mycket om du har fått en defekt eller felaktig vara. Om så är fallet måste du dock kontakta kundtjänst så snart som möjligt.

Våra produkter

Våra möbler från vagnar kan ofta göras till andra dimensioner. Om du vill ha en möbel gjord av vagnar med en speciell längd kan du göra följande:

Hitta den vagnsmöbel du vill köpa och välj den längd som är längre än måttet du vill ha . Lägg produkten i korgen, så kommer du i följande kommentarsfält att kunna lägga till en kommentar och till exempel skriva vilken längd du vill ha.

UPPMÄRKSAMHET! Vikan kan inte göra vagnmöbler längre än 215 cm.

Våra vagnar är alla råa och obehandlade, men tål att stå både inne och ute. Om en vagnmöbel ska användas utomhus kan du välja att ge den olje- eller träbehandling eftersom det förlänger möbelns livslängd och hållbarhet.

Du kan också enkelt välja att måla en vagn i olika färger. Här är det viktigt att välja en färg som tål den miljö som vagnen ska stå i. Vi rekommenderar även att du väljer möbler i nya vagnar om du vill måla dem.

Vi har ett showroom på Hovvejen148 i Hasselager, lite väster om Århus och bara 2 minuter från E45. Se öppettider längst ner på denna sida.

I vårt showroom kan du se många av våra möbler i vår utställning och få massor av inspiration till inredningsmöjligheter, samt få hjälp och vägledning. Det är möjligt att köpa råvaror och ett litet urval av våra produkter samt hemaccessoarer kan köpas direkt i vårt showroom. Vi påpekar dock att de flesta av våra produkter måste beställas, då vi tillverkar våra möbler på beställning. Om du är tveksam till om en produkt kan tas med hem samma dag, ring alltid gärna innan och fråga om produktens tillgänglighet.

Skriv till oss

Denna webbplats är skyddad av reCAPTCHA och Googles integritetspolicy . Användarvillkor gäller.